Monday, October 8, 2012

Reviews: Zoeva 96 palette

Ahoj :)
Mnohé sa ma pýtate na moje tiene, akej sú značky, kde som ich zohnala, aká je ich cena. Na väčšine mojich starších lookov používam tiene práve z tejto palety, ktorá je mojou prvou a jedinou :D
Vyšla ma niečo okolo 20 eur, čo mi na prvý dojem prišlo ako veľmi výhodná kúpa. To som nevedela, že z nej budem používať tak maximálne 30 tieňov.. Hej, pigmentácia. Niektoré farby sú krásne pigmentované a používam ich často, iné mi pripomínajú tie tiene, ktoré nám ako deťom rodičia kupovali v sade rúžov a leskov na pery a mohla som vyšúchať celé tiene, žiadna farba. A dať 20 eur za 20 kvalitných neutrálnych tieňov o veľkosti nechtu a jedného - dvoch pigmentovaných z každej farby mi príde zas dosť, polovica sa mi minula behom pol roka :s
Každopádne, používam ju, kým si nenašetrím na niečo lepšie :D Ale nie je to žiadna výhra. A nie, ani s podkladovou bázou. Niektoré tiene mi prídu veľmi sypké, shimmer tiene mi zas veľmi trblietavé neprídu. Pozitívum by bola akurát tá cena.. Ešte pred pár rokmi som sledovala na ňu reviews a bola prirovnávaná ku Coastal Scents palete, ktorá je všeobecne veľmi vychvalovaná a raz taká drahá, tak som skúsila, no bola som viac sklamaná ako nadšená zo škály farieb.
Objednávala som ju odtiaľto a prišla mi do dvoch dní zaistená, bezpečne zabalená, obal je tiež fajn. No opakujem, nie som s obsahom spokojná :/


Najbližšie si chcem objednať paletu aj inú kozmetiku od bhcosmetics tak snáď táto značka ma už nesklame :)

Pekný deň!

No comments:

Post a Comment